KONTAKT SKLEP:

 

+48 601-860-535

sklep@victus.co

 

KONTAKT GASTRONOMIA:

 

+48 601-230-050

mbernat@victus.co

 

+48 605-230-086

biuro@victus.co

 

NASZ ADRES:

 

Punkt odbioru zamówień

 

ul. Połczyńska 93 - Warszawa

poniedziałek - piątek

8:30 - 16:00

Jak kupować?

Nie musisz się rejestrować aby zrobić u nas zakupy:

  • wybierz produkty, kliknij DO KOSZYKA;
  • kliknij ikonę KOSZYK a następnie DO KASY;
  • wybierz formę dostawy i płatności, następnie kliknij ZAMAWIAM;
  • kliknij ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE, podaj niezbędne dane, kliknij PODSUMOWANIE;
  • jeśli wybrałeś PŁATNOŚĆ ELEKTRONICZNĄ lub PRZELEW dokonaj płatności, postępuj zgodnie z poleceniami na ekranie.
  • GOTOWE -DZIĘKUJEMY ZA ZAKUPY, potwierdzenie złożenia zamówienia oraz status otrzymasz mailem.

Wszystkie kroki opisaliśmy szczegółowo poniżej.

 

Krok 1 - Wybór produktów

 

  • przeglądaj listę kategorii lub skorzystaj z wyszukiwarki, aby znaleźć odpowiedni produkt,
  • przy każdym produkcie znajdziesz szczegółowe informacje na jego temat,
  • pamiętaj, że zarejestrowani klienci mogą zapamiętać produkty w przechowalni,
  • po znalezieniu interesującego Ciebie produktu, dodaj go do koszyka,
  • jeżeli kompletowanie zamówienia jest zakończone - przejdź do koszyka i kliknij DO KASY.

 

Krok 2 - Zawartość koszyka

 

  • w koszyku zobaczysz, jakie wybrałeś produkty i w jakiej ilości,
  • zmień wartość w oknie ilość, kliknij PRZELICZ lub naciśnij ENTER, aby dopasować zamówienie,
  • klikając na "X" w kolumnie AKCJE usuniesz produkty z koszyka,
  • wybierz odpowiadającą Ci formę dostawy i płatności,
  • jeżeli posiadasz kupon rabatowy, zaznacz MAM KUPON i wprowadź dane, aby otrzymać zniżkę,
  • potwierdź wybrane opcje klikając na przycisk „zamawiam”.

 

Krok 3 - Składanie zamówienia

 

  • jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, podaj dane logowania i kliknij na "zaloguj się",
  • jeżeli nie posiadasz konta, wybierz opcję "zarejestruj się" lub pomiń zakładanie konta klikając na "złóż zamówienie"; pamiętaj, że rejestracja pozwoli Ci korzystać z wielu przywilejów, w tym:
    • podgląd statusu realizacji zamówień oraz historii zakupów,
    • brak konieczności ponownego wprowadzania danych przy kolejnych zakupach,
    • możliwość otrzymywania indywidualnych rabatów, punktów i kuponów promocyjnych.
  • wprowadź Twoje imię i nazwisko oraz informacje teleadresowe,
  • aby zamówienie wysłać na inny adres, zaznacz "inny adres wysyłki" i podaj odpowiednie dane,
  • ewentualne dodatkowe informacje o realizacji zamówienia umieść w polu "uwagi"
  • po kliknięciu na "Podsumowanie" zobaczysz komplet podanych przez Ciebie informacji,
  • kliknięcie na przycisku "Złóż zamówienie" oznacza potwierdzenie zakupu

 

Pamiętaj, że zarejestrowani klienci mogą w swoim koncie śledzić status realizacji złożonych zamówień.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl